پس از مرخصی زایمان تا دو سال کارگر خود را اخراج کند

اخراج کارگر بعد از زایمان

اخراج کارگر بعد از زایمان

کارفرما نمی تواند پس از مرخصی زایمان تا دو سال کارگر خود را اخراج کند

درخصوص اخراج کارگر بعد از زایمان باید گفت کارفرما پس از مرخصی زایمان تا دو سال نمی تواند کارگر را  اخراج کند و اگر کسی مشکل دارد در هیات های حل اختلاف رسیدگی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربرای در صفحه مشکلات مردم نوشته است: من سوالی دارم ممنون میشم که کمک کنید .آیا درسته که خانم باردار که از طرف کارفرما اخراج شده نمی تواند از بیمه بیکاری استقاده کند ؟؟

“اخراج کارگر بعد از زایمان ” 

در این باره روابط عمومی سازمان تامین احتماعی پاسخ داد:  کارفرما نمی تواند خانمی که از مرخصی زایمان به کار خود بازگشته اخراج کند ، و در این ارتباط نیز وزارت کار مصوبه ای دارد که کارفرما نمی تواند پس از مرخصی زایمان تا دو سال کارگر خود را اخراج کند. با این توصیفات چنانچه اخراج کارگر پس از مرخصی زایمان توسط هیاتهای حل اختلاف تایید شود با وجود سایر شرایط فرد می تواند از مقرری بیمه بیکاری بهره مند شود.

————————————————————————————————

تماس با تامین مشاور

برای تماس با  تامین مشاور ارائه دهنده مشاوره تامین اجتماعی به  کلیه شرکتها ، سازمانها و اشخاص حقیقی می توانند از راه های ارتباطی به شرح زیر با تامین مشاور در تماس باشند . راههای ارتباطی به گونه ای برنامه ریزی گردیده که امکان پاسخ گویی در هز شرایط امکان پذیر باشد .

تلفن های مرکز مشاوره تامین اجتماعی  :        

     021-86081846

     021-86085264

بازگشت به صفحه اصلی

ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی (No Ratings Yet)
Loading...