تنظیم لایحه دفاعیه نزد سازمان تامین اجتماعی

تنظیم لایحه دفاعیه نزد سازمان تامین اجتماعی

تنظیم لایحه دفاعیه نزد سازمان تامین اجتماعی

تنظیم لایحه دفاعیه نزد سازمان تامین اجتماعی

تنظیم لایحه دفاعیه نزد سازمان تامین اجتماعی

به منظور تنظیم لایحه دفاعیه نزد سازمان تامین اجتماعی  می بایستی اشراف کافی و لازم درخصوص قوانین و بخشنامه های سازمان تامین اجتماعی و نیز مراحل دادرسی نزد سازمان وجود داشته باشد . به طور حتم دفاع ضعیف و برخلاف چهار چوب های مشخص شده در قوانین می تواند منجر به از دست رفتن حق و تایید بدهی نزد سازمان تامین اجتماعی گردد . لذا به منظور تنظیم لایحه دفاعیه بدهی بیمه ای  می بایستی موارد زیر در نظر گرفته شود :

1-آشنایی با مراحل رسیدگی به بدهی نزد سازمان تامین اجتماعی

در بخش اول به منظور تنظیم لایحه دفاعیه بدهی بیمه ای بایستی اطلاعات کافی در خصوص مراحل رسیدگی به بدهی وجود داشته باشد .  زیرا که در غیر اینصورت دفاع از بدهی به نتایج اثر بخش منجر نخواهد شد و یا فرصتهای انجام اعتراض و ارائه لایحه دفاعیه از دست خواهد رفت که در این خصوص کارفرما متضرر خواهد گردید .

2- آشنایی با قوانین و بخشنامه های سازمان تامین اجتماعی

در بخش دوم به منظور تنظیم لایحه دفاعیه نزد سازمان تامین اجتماعی بایستی آگاهی و اشراف کافی و لازم  به قوانین و بخشنامه های سازمان تامین اجتماعی وجود داشته باشد. آشنایی با قوانین باعث تفسیر و برداشت صحیح از مباحث قانون میگردد که به طور  حتم  نقش تعیین کننده ای در دفاع صحیح در مراجع سازمان تامین اجتماعی خواهد داشت . چه بسا بسیاری از کارفرمایان که وصول حق بیمه از ایشان  اشتباه و یا نا عادلانه بوده است ولی بدلیل استناد های اشتباه به قوانین و تنظیم لایحه ضعیف نتوانسته اند از حقوق خود در سازمان تامین اجتماعی دفاع نمایند .

برای تنظیم لایحه دفاعیه موثر و بی نقص نزد  چه کنیم ؟

تامین مشاور با دارا بودن کادری متخصص نسبت به ارائه خدمات تنظیم لایحه دفاعیه بدهی بیمه ای  به  کلیه اشخاص حقوقی  و حقیقی ارائه خدمات می نماید .

شما می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

تلفن های مرکز مشاوره تامین اجتماعی  :        

     021-86081846

     021-86085264

بازگشت به صفحه اصلی

 

خدمات مشاوره تامین اجتماعی

ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *