درباره تامین مشاور

درباره تامین مشاور

درباره تامین مشاور باید گفت با عنایت به اینکه اطلاعات اشخاص حقیقی و حقوقی  در حوزه تأمین اجتماعی با توجه به تعدد و پیچیدگی قوانین در سطح پایین می باشد و این موضوع می تواند هم خساراتی را به اشخاص و هم به سازمان تامین اجتماعی وارد نماید برآن شدیم که با توکل بر خدای متعال کمکی هر چند کوچک در جهت ارتقاع سطح دانش کلیه اشخاص نماییم . براین اساس تامین مشاور در جهت ارائه مشاوره تامین اجتماعی به تمامی افراد تشکیل گردید .

درباره تامین مشاور می توان گفت که هدف اصلی از تشکیل آن کمک به ارتقاع سطح دانش افراد در ارتباط با قوانین سازمان تامین اجتماعی بوده و در این راه اقدام به ارائه حجم وسیعی مشاوره به صورت تلفنی و آنلاین و بدون دریافت حق الزحمه نموده است .

همچنین در یاره تامین مشاور باید گفت هدف نهایی آن ارائه اطلاعات صحیح و کاربردی به کلیه اشخاص می باشد و تاکنون در این راه توانسته است موفقیت های ارزنده ای کسب نماید .

تمامی افراد می توانند به منظور دریافت مشاوره رایگان تامین اجتماعی با تامین مشاور در تماس باشند .

—————————————————————————————————

تماس با تامین مشاور

برای تماس با  تامین مشاور ارائه دهنده مشاوره تامین اجتماعی به  کلیه شرکتها ، سازمانها و اشخاص حقیقی می توانند از راه های ارتباطی به شرح زیر با تامین مشاور در تماس باشند . راههای ارتباطی به گونه ای برنامه ریزی گردیده که امکان پاسخ گویی در هز شرایط امکان پذیر باشد .

1- تماس از طریق تماس تلفنی

در این روش کلیه اشخاص می توانند از طریق شماره های تماس زیر با کارشناسان تامین مشاور برای دریافت خدمات مشاوره تامین اجتماعی تماس حاصل فرمایند :

تلفن های مرکز مشاوره تامین اجتماعی  :        

     021-86081846

     021-86085264

 2- تماس با مرکز از طریق ایمیل مرکز مشاوره تامین اجتماعی

در این روش کلیه اشخاص می توانند سوالات خود را از طریق ایمیل زیر برای تامین مشاور ارسال فرمایند . توضیح اینکه در این صورت می بایستی اطلاعات تماس در ایمیل قید گردد تا در صورت نیاز کارشناسان مرکز مشاوره تامین اجتماعی با ایشان تماس حاصل فرمایند .

ایمیل :    taminmoshaver@gmail.com

3- تماس با مرکز از طریق بخش پرسش و پاسخ

در این روش کلیه اشخاص می توانند سوالات خود را از طریق بخش پرسش و پاسخ در سایت مرکز خدمات مشاوره تامین اجتماعی ، مطرح و جواب های خود را حداکثر ظرف مدت 48 ساعت دریافت دارند . آدرس بخش پرسش و پاسخ به شرح زیر می باشد :

لینک قسمت پرسش و پاسخ سایت پرسش و پاسخ سایت مرکز مشاوره تامین اجتماعی

بازگشت به صفحه اصلی

ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی
Loading...