رعایت قوانین تأمین اجتماعی

رعایت قوانین تأمین اجتماعی

رعایت قوانین تأمین اجتماعی

رعایت قوانین تأمین اجتماعی

مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد: رعایت قوانین تأمین اجتماعی وظیفه تمامی شرکای این سازمان است
مدیر کل تأمین اجتماعی یزد در دیدار با نمایندگان کارگران استان، احترام به قانون و رعایت مصوبات آنرا موجب انسجام سازمانی و احقاق حقوق شرکای اجتماعی سازمان بویژه کارگران دانست

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمد صابری گفت: حمایت از سازمان تامین اجتماعی،حمایت ازدسترنج و زحمات یک عمرزندگی کارگران است.
وی درخصوص حمایت سازمان تامین اجتماعی ازجامعه کارگری خاطرنشان کرد : این سازمان با رویکرد حفظ و ایجاد اشتغال، تعاملات سازنده ای را با کارفرمایان برقرارکرده است تا بتواند علاوه بروصول مطالبات وبدهیهای خود، تعهدات بلند مدت وکوتاه مدت خود را در زمان مقرر انجام دهد.
صابری گفت: سازمان تأمین اجتماعی نقطه آرامش خاطر کارگران و بیمه شدگان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضرمطالبات معوق تامین اجتماعی از کارفرمایان استان یزد بالغ بر 136 میلیارد تومان است، اظهار داشت: تأمین اجتماعی به 46 هزار مستمری بگیر و 840 هزار بیمه شده استان خدمات ارائه می کند.
در ادامه این نشست، مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد ضمن پاسخ به سوالات نمایندگان کارگران استان ابراز امیدواری کرد تا در چارچوب قوانین سازمان، روز به روز شاهد برطرف شدن مشکلات ودغدغه های جامعه کارگری باشیم.
در جریان این دیدار، رئیس خانه کارگر استان یزد ضمن برشمردن مشکلات وموانع پیش روی سازمان تامین اجتماعی از تلاش ومساعی سازمان تأمین اجتماعی در استان تقدیروتشکربه عمل آورد وخاطرنشان کرد : سازمان تامین اجتماعی متعلق به همه نسلها ونسلهای بعد از ما است که همگی باید با همدلی واز خود گذشتگی از منابع این سازمان حفاظت کنیم.

————————————————————————————————

تماس با تامین مشاور

برای تماس با  تامین مشاور ارائه دهنده مشاوره تامین اجتماعی به  کلیه شرکتها ، سازمانها و اشخاص حقیقی می توانند از راه های ارتباطی به شرح زیر با تامین مشاور در تماس باشند . راههای ارتباطی به گونه ای برنامه ریزی گردیده که امکان پاسخ گویی در هز شرایط امکان پذیر باشد .

تلفن های مرکز مشاوره تامین اجتماعی  :        

     021-86081846

     021-86085264

بازگشت به صفحه اصلی

ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی (No Ratings Yet)
Loading...