تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی

بیش از 40 میلیون نفر در کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

بیش از 40 میلیون نفر در کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

بیش از 40 میلیون نفر در کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی:
بیش از 40 میلیون نفر در کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت:بیش از 40 میلیون نفر در قالب بیمه شده و بازنشسته تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی کشور هستند و از خدمات 18 گانه سازمان برخوردار می شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،

دکتر منصور اعتصامی در دیدار جمعی از روحانیون و امامان جماعت سازمان تامین اجتماعی کشور با حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی گفت:5 میلیون بازنشسته تامین اجتماعی در کشور تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که ماهانه مبلغی در حدود 3000 میلیارد تومان به آنان پرداخت می شود.

وی افزود:با احیای مجدد معاونت فرهنگی و اجتماعی در سازمان تامین اجتماعی ارتباط بیشتری با حوزه برقرار شده و اقدامات فرهنگی با محوریت فعالیتهای فرهنگی قرآنی رنگ و بوی تازه ای در تامین اجتماعی به خود گرفته  است.

دکتر اعتصامی پاسخگویی،حرکت بر اساس برنامه،تاکید بر اصول و ارزشهای دینی و ایجاد اعتماد با مخاطبان را 4 راهبرد مدیریت ارشد سازمان در 2 سال اخیر خواند و تصریح کرد:توسعه مفاهیم بیمه ای بر اساس دانش های روز و ارتباط سازنده با دانشگاه و حوزه در زمینه برقراری همکاری های متقابل،مسیر حرکت ما را در تامین اجتماعی ترسیم می کند.

وی خاطرنشان ساخت:برگزاری جلسات منظم با اساتید حوزوی، ارتباط با ائمه جمعه کشور برای نخستین بار و جهت دار کردن برنامه های قرآنی در سازمان تامین اجتماعی از برنامه های در دست اقدام معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان است.

————————————————————————————————

تماس با تامین مشاور

برای تماس با  تامین مشاور ارائه دهنده مشاوره تامین اجتماعی به  کلیه شرکتها ، سازمانها و اشخاص حقیقی  درخصوص اخذ مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی می توانند از راه های ارتباطی به شرح زیر با تامین مشاور در تماس باشند . راههای ارتباطی به گونه ای برنامه ریزی گردیده که امکان پاسخ گویی در هز شرایط امکان پذیر باشد .

تلفن های مرکز مشاوره تامین اجتماعی  :        

     021-86081846

     021-86085264

بازگشت به صفحه اصلی

ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی (No Ratings Yet)
Loading...