مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی چیست

مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی

مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی چیست

مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی چیست

مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی چیست

مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی سند رسمی می باشد که توسط شعب سازمان تامین اجتماعی برای مقاطعه کاران ( پیمانکاران ) براساس میزان کارکرد قراردادی صادر می گردد و نشام دهنده این موضوع می باشد که براساس کنترل و نظارت سازمان تامین اجتماعی  واگذارندگان کار ( کارفرما )  و مقاطعه کاران ( پیمانکار ) تکالیف و تعهدات بر عهده  خود مبنی بر پرداخت حق بیمه کارکنان شاغل در اجرای عملیات موضوع قرارداد پرداخت گردیده و ایشان از این بابت فاقد بدهی می باشند . لذا براساس مفاصا حساب بیمه  واگذارنده کار مجاز خواهد بود نسبت به پرداخت 5 درصد کل کار ( سپرده بیمه )  و آخرین قسط مقاطعه کار تا میزان کارکرد مندرج در مفاصا حساب اقدام نماید .

نکته ای که همگان در خصوص مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی چیست  بایستی در نظر داشته باشند این است که در قانون عنوان مقاطعه کار به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که خدماتی را در قالب یک قرارداد و به صورت مقاطعه انجام می دهند مقاطعه کار و یا پیمانکار اطلاق می گردد . لذا به طور مثال ارائه دهنده خدمات انفورماتیک ، خدمات حمل و نقل ، خدمات ساختمانی ، خدمات گروهی پزشکی ، خدمات حسابداری و حسابرسی و موارد مشابه همگی به عنوان کار مقاطعه شناخته شده و نیاز به اخذ مفاصا حساب از سازمان تامین اجتماعی دارد .

لازم به ذکر است نحوه و مراحل دریافت مفاصاحساب بیمه تامین اجتماعی در عمل بسته به نوع قرارداد و نوع شخص مقاطعه کار ( نوع فعالیت و مجوزهای مربوطه ) بسیار متفاوت بوده و لازم است شناخت کافی در این رابطه حاصل گردد .

تامین مشاور با دارا بودن دانش و تجربه کافی در زمبنه دریافت مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی می تواند کمکی بسیار ارزنده به کلیه فعالین اقتصادی اعم از شرکتها ، سازمانها و اشخاص حقیقی نماید .

—————————————————————————————————

تماس با مرکز مشاوره تامین اجتماعی

برای تماس با مرکز مشاوره تامین اجتماعی  به منظور دریافت مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی ،  کلیه شرکتها ، سازمانها و اشخاص حقیقی می توانند از راه های ارتباطی به شرح زیر با تامین مشاور در تماس باشند . راههای ارتباطی به گونه ای برنامه ریزی گردیده که امکان پاسخ گویی در هز شرایط امکان پذیر باشد .

1- تماس از طریق تماس تلفنی

در این روش کلیه اشخاص می توانند از طریق شماره های تماس زیر با کارشناسان این مرکز تماس  جهت مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی حاصل فرمایند :

تلفن های مرکز مشاوره تامین اجتماعی  :        

     021-86081846

     021-86085264

 2- تماس با مرکز از طریق ایمیل مرکز مشاوره تامین اجتماعی

در این روش کلیه اشخاص می توانند سوالات خود را از طریق ایمیل زیر برای مرکز ارسال فرمایند . توضیح اینکه در این صورت می بایستی اطلاعات تماس در ایمیل قید گردد تا در صورت نیاز کارشناسان مرکز مشاوره تامین اجتماعی با ایشان تماس حاصل فرمایند .

ایمیل :    taminmoshaver@gmail.com

3- تماس با مرکز از طریق بخش پرسش و پاسخ

در این روش کلیه اشخاص می توانند سوالات خود را درخصوص مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی از طریق بخش پرسش و پاسخ در سایت مرکز مشاوره تامین اجتماعی ، مطرح و جواب های خود را حداکثر ظرف مدت 48 ساعت دریافت دارند . آدرس بخش پرسش و پاسخ به شرح زیر می باشد :

لینک قسمت پرسش و پاسخ سایت پرسش و پاسخ سایت مرکز مشاوره تامین اجتماعی

بازگشت به صفحه اصلی

ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *