وصول حق بیمه مهمترین بخش تأمین منابع سازمان تأمین اجتماعی است

وصول حق بیمه

وصول حق بیمه مهمترین بخش تأمین منابع سازمان تأمین اجتماعی است

وصول حق بیمه مهمترین بخش تأمین منابع سازمان تأمین اجتماعی است

وصول حق بیمه مهمترین بخش تأمین منابع سازمان تأمین اجتماعی است.

مدیر کل درآمد حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی گفت: وصول حق بیمه مهمترین بخش تأمین منابع سازمان تأمین اجتماعی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مهرداد قریب در همایش منطقه ای مسئولین و کارشناسان حوزه در آمد حق بیمه در تبریز، افزود: واحدهای درآمد، بازرسی و اجرائیات و هیأتهای تشخیص مطالبات برای انجام وظایف قانونی خود پیگیری و وصول بیش از 90% از منابع نقدی را به خود اختصاص داده اند و این مهم تنها با اجرای صحیح قانون و همکاری تمامی کارکنان واحدهای اجرائی سطح کشور و هماهنگی با شرکاء اجتماعی به ویژه  کارفرمایان، ممکن شده است.
وی برگزاری نشستهای تخصصی را یکی از ضرورتها برای بازنگری در فرآیندها و اصلاح امور و رویه ها دانسته و تصریح کرد: هم اندیشی و گسترش سطح دانش همکاران و ایجاد وحدت رویه در امور موجب افزایش بیش از پیش سرمایه اجتماعی سازمان برای دستیابی به اهداف و مأموریتهای خود خواهد بود.
قریب با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی در افق برنامه (سال 1404) سازمانی پایدار، پویا، چابک و سرآمد در پاسخگویی، با فرآیندهای هوشمند ارائه خدمات کیفی و بهنگام تأمین اجتماعی به ذینفعان است، خاطر نشان کرد: راهبرد اصلی سازمان اصلاح ساختارها، توسعه قابلیت ها و افزایش ظرفیت های سازمانی با تأکید بر ارتقای جایگاه سازمان بعنوان یک نهاد فعال اثرگذار و افزایش هم افزایی بین بخش های مختلف است.
وی اظهار داشت: در همین راستا اداره کل درآمد حق بیمه، بازبینی ساز و کارهای محاسبه، مطالبه و وصول به هنگام مطالبات سازمان از کارفرمایان، بازبینی و اصلاح سیستم بازرسی و ایجاد ساز و کارهای جدید در شناسائی کارگاهها مبتنی بر تعامل فعال و اثرگذار با نهادهای حاکمیتی و مدنی را در اولویت کاری خود قرار داده است.
قریب، بازبینی و اصلاح سیستم بازرسی از دفاتر قانونی، بازنگری در سقف دستمزد مقطوع و تعاریف جمعیتی آن، ایجاد، توسعه و بهبود فرآیندهای ارائه خدمات غیرحضوری و تلخیص بخشنامه ها را از دیگر برنامه های راهبردی اداره کل درآمد حق بیمه برای تحقق برنامه های کلان سازمان تأمین اجتماعی دانست.
مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجانشرقی، نیز در مراسم افتتاحیه این همایش، تأمین منابع برای انجام تعهدات و جلب رضایت شرکای اجتماعی سازمان را بسیار ضروری ارزیابی کرد.
جعفر سمساری گفت: از آنجایی که این منابع با مشارکت سه جانبه دولت، کارفرما و کارگران تأمین می شود، ایجاد تعاملات متقابل و نیز تسهیل و روان سازی امور، موجبات وصول بهنگام مطالبات شده و سازمان را برای تحقق اهداف خود یاری خواهد کرد.
وی برگزاری همایش های آموزشی و توجیهی برای ایجاد وحدت رویه و هم اندیشی و هم افزایی را اقدام شایسته ای دانست که موجب خواهد شد مسیر دستیابی به برنامه ها و مأموریتهای سازمان به صورت شفاف برای اجزای  مجموعه تبیین شود.
جعفر سمساری به پیشرفت و توسعه تکنولوژی فن آوری اطلاعات و ارتباطات اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات غیر حضوری موجب روانسازی امور و ارتقاء رضایت مخاطبین را به دنبال داشته و توسعه آن در پیشبرد اهداف سازمان مطلوب و موثر خواهد بود.
این همایش با حضور کارشناسان و مسئولان واحد درآمد از یازده استان کشور و تشکیل پنج کارگروه تخصصی نظارت بر درآمد، هیأتهای تشخیص مطالبات، بازرسی، اجرائیات و امور پیمان طی دو روز در تبریز برگزار شد.
————————————————————————————————

تماس با تامین مشاور

برای تماس با  تامین مشاور ارائه دهنده مشاوره تامین اجتماعی به  کلیه شرکتها ، سازمانها و اشخاص حقیقی می توانند از راه های ارتباطی به شرح زیر با تامین مشاور در تماس باشند . راههای ارتباطی به گونه ای برنامه ریزی گردیده که امکان پاسخ گویی در هز شرایط امکان پذیر باشد .

تلفن های مرکز مشاوره تامین اجتماعی  :        

     021-86081846

     021-86085264

بازگشت به صفحه اصلی

ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی (No Ratings Yet)
Loading...