بازنشستگی پیش از موعد زنان

بازنشستگی پیش از موعد زنان

بازنشستگی پیش از موعد زنان

بازنشستگی پیش از موعد زنان

بازنشستگی پیش از موعد زنان

براساس صحیت های سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه و پس از آن که مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه مجلس در مورد بازنشستگی پیش از موعد زنان  با ٢٠ سال سابقه خدمت را مغایر با سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و افزایش بهره وری در نیروی انسانی عنوان کرده است  ، براساس نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام، تبصره الحاقی یک ماده ٩٧ مغایر سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و افزایش بهره وری در نیروی انسانی عنوان شده است و مجمع مذکور پیشنهاد نموده که این حق برای خانم ها جهت استفاده از مستمری بازنشستگی با سن بالای ۵۵ یا ۶٠ منظور شود.

 

—————————————————————————————————

تماس با تامین مشاور

برای تماس با  تامین مشاور ارائه دهنده مشاوره تامین اجتماعی به  کلیه شرکتها ، سازمانها و اشخاص حقیقی می توانند از راه های ارتباطی به شرح زیر با تامین مشاور در تماس باشند . راههای ارتباطی به گونه ای برنامه ریزی گردیده که امکان پاسخ گویی در هز شرایط امکان پذیر باشد .

1- تماس از طریق تماس تلفنی

در این روش کلیه اشخاص می توانند از طریق شماره های تماس زیر با کارشناسان تامین مشاور برای دریافت خدمات مشاوره تامین اجتماعی تماس حاصل فرمایند :

تلفن های مرکز مشاوره تامین اجتماعی  :        

     021-86081846

     021-86085264

 2- تماس با مرکز از طریق ایمیل مرکز مشاوره تامین اجتماعی

در این روش کلیه اشخاص می توانند سوالات خود را از طریق ایمیل زیر برای تامین مشاور ارسال فرمایند . توضیح اینکه در این صورت می بایستی اطلاعات تماس در ایمیل قید گردد تا در صورت نیاز کارشناسان مرکز مشاوره تامین اجتماعی با ایشان تماس حاصل فرمایند .

ایمیل :    taminmoshaver@gmail.com

 

3- تماس با مرکز از طریق بخش پرسش و پاسخ

در این روش کلیه اشخاص می توانند سوالات خود را از طریق بخش پرسش و پاسخ در سایت مرکز خدمات مشاوره تامین اجتماعی ، مطرح و جواب های خود را حداکثر ظرف مدت 48 ساعت دریافت دارند . آدرس بخش پرسش و پاسخ به شرح زیر می باشد :

لینک قسمت پرسش و پاسخ سایت پرسش و پاسخ سایت مرکز مشاوره تامین اجتماعی

 

بازگشت به صفحه اصلی

ضعیفمتوسطخوبخیلی خوبعالی
Loading...